Today`s song

joi, 7 ianuarie 2010

2009-2010

Salutare !
Anul 2009 a fost poate cel mai greu an pt mine iar sfarsitul anului si mai greu !
Este foarte greu sa traiesti in tara asta daca nu stii limba japoneza.
Am incercat un job cat mai aproape de Drift ..am ales sa fiu mecanic.
Mi-am cumparat Silvia s15 cu dotarile din stoc!
I-am schimbat doar evacuarea si suspensia.
A trebuit sa renunt la meseria asta pt alta total diferita dar cu un salariu mai bun si planuri de viitor mai mari .
Anul 2010 se anunta tot greu ,dar cu sperante mari !
Sper sa-mi schimb diferentialul cu unul LSD ,intercoolerul,radiatorul...etcTotul depinde de bani..
Tot in 2010 sper sa imi fac debutul pe Sekia Hills sau Autopolis ..deja visez :))
Din cate am vazut pe net s-a deschis scoala de drift in Romania ! Asta este super !!
Ma bucur ca Driftul este acum si in Romania !
Un 2010 plin de Drift va doresc !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu