Today`s song

luni, 21 decembrie 2009

Despre mine

Salut!

Numele meu este Bogdan,sunt nou in lumea `Bloggerilor` .

Stau in Japonia din 2007 si primul lucru care m-a atras a fost Driftul !

Dupa ce am reusit sa-mi cumpar o masina de drift ( Nissan Silvia S15 specR `turbo`) ,m-am apucat de treaba...

Nu vreau sa intru in detalii plictisitoare despre viata mea ...asa ca acest blog va fi numai depre drift ..

Poate ca va pot ajuta intr-un fel ,daca doriti sa va apucati de drift ! Poate veti invata din greselile mele si asa mai departe ...

Am sa pun un link de pe youtube pt inceput ca sa va faceti o idee ,despre Driftul in Japonia !

Unul dintre circuitele renumite de drift din Kyushu(insula din sud a Jap.) se numeste Sekia Hills !

Urmatorul clip este facut in Sekia Hills ! enjoy !

http://www.youtube.com/watch?v=lSa16ZLPAcQ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu